Založ si blog

Archív: máj, 2010

..emocionálna..

na podkrovné okno dopadli prvé kvapky dažďa, premýšľam, či len ja, alebo či každá bola pre teba tak vzácna.. zamotala som sa celá do perín, vravíš mi,že len ja a ja? ja ti uverím.. a blesky nám križujú nebo nad hlavou, naše mysle blúdia cestou túlavou.. a na okno neúnavne bubnujú kvapky dažďa.. a za oknom sa udiala emocionálna vražda..

Pokračovanie článku

..hrdá dáma..

Za dverami som zase ostala stáť.. už necítim,že máš ma rád.. už nevnímam,že máš rád moju spoločnosť, len jedno vnímam..že máš ma dosť.. už iná vyplňa ti voľné chvíle.. cítim,že už nie je čo bolo milé.. vedela som,že tento okamih príde, že dostanem pár nových krídel.. ked nie som tu,tak vraj ti chýbam.. keď ozvem sa,tak sa nevyhnem chybám.. ked môžem […]

Pokračovanie článku

výkrik..

Neobchádzajte, čo stojí vám v ceste.. čo umiera krieste.. čo zomrelo pochovať treba hoc na čas sa zmení chuť chleba je to len na čas.. aj ked.. aj čas vie robiť prieky.. niekedy plynie rýchlo, niekedy celé veky..

Pokračovanie článku

Sanktuárium Božieho Milosrdenstva – obrazom..

Hlavná bazilika – impozantná, že? v popredí môj syn.. :)) Zvony – stáť pri nich,keď zvonia, to musí byť iný zážitok..:) Miesto,kde je uložená časť z pozostatkov sv. Faustíny veža s vyhliadkou.. 13 poschodí 240 schodov napriek dvom výťahom vyšlapané oboma smermi.. Bazilika má kapacitu 7000 ľudí.. Stále s nami.. Ako inak? Ježišu dôverujem v Teba – […]

Pokračovanie článku

John Hart: Intrigán

Pri predposlednej návšteve knižnice mi do rúk skočila nenápadná kniha. Nenápadná svojím obalom. Názov zaujal. Námatkovo som otvorila a prečítala pár slov.. Super. Dalo sa.. Beriem.. Priniesla som si ju domov a po nejakom čase prišiel na ňu rad. Bola som tak trošku vzrušená,pretože si nepamätám,aby som od Johna Harta niečo už predtým čítala. A to ja si pamätám […]

Pokračovanie článku

Aby sme nekrmili..

Nestačím sa čudovať.. SNS povie to,čo si všetci na Slovensku myslia akurát že nahlas. A celé Slovensko je z toho pohoršené. Prvé,čo buchlo Slovákom do očí bolo to,že je to cigán. Keby tam namiesto cigana sedel potetovaný Slovák, bolo by to v poriadku? Ja by som ho tam posadila. Nejakého mladého blondína. Myslím,že podstata výroku by ostala. A spokojní Slováci?.. To je […]

Pokračovanie článku

Sekundu pred zbláznením..

Ktosi na starom blogu písal o tejto knihe. Priznám sa, navnadil ma.. Dostala som na ňu takú chuť, že som si ju vopred zarezervovala, čo nerobím bežne. No a jedného krásneho dňa mi ju syn aj domov priniesol. Nevedela som sa dočkať, kedy ju začnem čítať. No nijako som to neunáhľovala. Mala som ju na stolíku dávno predtým,ako som ju otvorila. A tešila sa na ňu. Aj keď, […]

Pokračovanie článku

Na nočnom stolíku..

V tejto téme chcem pokračovať.. Pretože je to vďačná téma. Keďže som stratila chuť tráviť svoj čas vo virtuálnom svete, niečím ten svet trebalo nahradiť.. A nahradilo sa. Knihy ma sprevádzajú už od malička. A nikdy nesklamali. Nikdy nie tak veľmi,ako práve virtuálny svet. Viem.. Nedá sa to porovnávať.. Ale aj tak.. Čítam veľa.. Aj keď knihy,ktoré mám doma sú […]

Pokračovanie článku

bezducho..

Dala som ti dušu a ty si sa vzdialil.. asi sa ti môj dar málil. a tak tu ležím s dušou pohodenou v kúte, ležím bez života, takmer nepohnute.. a tiško prosím, vezmi do ruky bič a dokonč smelo, svoje dielo.. a aj moje telo bez ľútosti znič..

Pokračovanie článku
V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213400x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu