Založ si blog

Sekundu pred zbláznením..

w_img1259137825.jpgKtosi na starom blogu písal o tejto knihe. Priznám sa, navnadil ma.. Dostala som na ňu takú chuť, že som si ju vopred zarezervovala, čo nerobím bežne. No a jedného krásneho dňa mi ju syn aj domov priniesol.

Nevedela som sa dočkať, kedy ju začnem čítať. No nijako som to neunáhľovala. Mala som ju na stolíku dávno predtým,ako som ju otvorila. A tešila sa na ňu. Aj keď, pravdupovediac, obrátená bola titulnou stránkou nadol. Neviem prečo,ale tie prsia ma irituju.. :))

Konečne sa to stalo. Bola som pripravená ponoriť sa do toho. Začínalo to sľubne. Ba dokonca veľmi sľubne. Voľkala som si v Hiraxových vetách ako prasa v žite až kým… Až kým sa hlavný protagonista Marko nezamiloval do mladej 14ročnej Natálie. Ono.. nemám nič proti zamilovanosti, ale proti infantilnosti mám hodne.. A že tam tej infantilnosti bolo hodne, tak na to vezmite jed..

Odrazu sa mi celá kniha zhnusila. Chvílku som ešte čítala tak,že som prevracala stranky a čítala len to,čo sa dialo,ked Marko nebol v kontakte s Natáliou. Toto teda bolo prudko čitateľné. Lenže.. Lenže.. Na polici kopec kníh,na ktoré som sa tešila rovnako,ako na Hiraxa predtým.. A tak sa to stalo.

Zavrela som knihu a vrátila ju do knižnice. Nech si niekto iný vychutná,pretože viem,že moju nechuť k infantilnostiam nezdieľajú všetci. Kapánek mi to aj bolo ľúto. Mám rada pohľad na svet mužskými očami. Preto hltam autorov ako Matkin, aj ked ano, je polemicke,či to vôbec muž je.. :))

Celé to uzavriem jediným. Hirax čitateľný je. Len dúfam,že ak sa nabudúce ktosi v jeho knihe do kohosi zamiluje, že už nebude taký presladený infantilista.. 🙂 Lebo Marko bol super chlapík, kým netelefonoval s Nat.. A Nat bola podla Marka super kočka. Rozumná, vyzretá.. Len jej slovník tomu nenasvedčoval.. A presne preto mi to celé pripadalo tak strašne nereálne.. že sa viac nedalo..Ale isto iste Hiraxovu tvorbu sledujem. Len už ju domov tak bezhlavo neťahaaaaaaaam.. :)))

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 212520x
Priemerná čítanosť článkov: 2214x

Autor blogu