Založ si blog

John Hart: Intrigán

Pri predposlednej návšteve knižnice mi do rúk skočila nenápadná kniha. Nenápadná svojím obalom.2104556 Názov zaujal. Námatkovo som otvorila a prečítala pár slov.. Super. Dalo sa.. Beriem..

Priniesla som si ju domov a po nejakom čase prišiel na ňu rad. Bola som tak trošku vzrušená,pretože si nepamätám,aby som od Johna Harta niečo už predtým čítala. A to ja si pamätám autorov,ktorí skvelo píšu, pretože potom beriem od nich všetko,čo je v ponuke. Ale Johna Harta som si nepamätala.

Po prečítaní je všetko inak. Tak dobrú knihu som už ozaj dávno nečítala. Potvrdzuje to aj fakt, že som ju následne posunula manželovi a on bol taktiež spokojný.

Celý príbeh sa točí okolo jednej rodiny,ktorá má svoje tajomstvá. Tá rodina je úzko spätá so súdnictvom,čiže mňa potešilo aj právnické prostredie. V tej rodine sa stal zločin. V tej rodine je niekto prachatý, niekto bláznivý, niekto zamilovaný, niekto mrtvý. Tá rodina má svojich priateľov i nepriateľov. Má svoju minulosť i budúcnosť.. Tá rodina má šťastie i smolu..

Kniha končí prekvapujúcim zvratom. Takým prekvapujúcim, že ma to samu prekvapilo. Samozrejme,že som nečakala do konca a niekde od polovice som nazrela na záver.. :)) Ale.. taký nedisciplinovaný čitateľ som ja.. :))

O majstrovstve autora ma presvedčila stať, ktorú som dlho nosila v hlave. A až keď mi tú knihu manžel priniesol z turnusu domov, prepísala som ju sem. Pretože toto sú vety,ktoré mňa prekvapuju a uchvacujú.. Toto je umenie Pána Autora.. Vety, ktoré by som ja nikdy v živote nenapísala.. Pritom o tom istom som písala a asi ešte budem písať často..

John Hart – Intrigán

(úryvok)

Vyzliekla sa a starostlivo si zvesila spodnú košieľku, až potom sa ku mne obrátila a predložila mi prsníky ako mannu z neba,čo patrí inému. Zvliekla si sukňu a odhalila nohy ako odliate z bronzu. Bola sochou,ktorá ožila, trofejou, odmenou za dobré srpávanie. Jej prsty našli gombíky mojich šiat,ktoré mi mali poslúžiť ako brnenie,ale zradili ma. S úsmevom víťazky mi stiahla nohavice, povedala, že sa mám uvoľniť. Kľakla si. Vedel som,že to nie je správne, ale skryl som sa za viečkami,kým ona hovorila jazykom a spriadala strašidelne mocné čary, tak som sa jej poddal a spoznal som zatratenie tých načisto skazených.


Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 212424x
Priemerná čítanosť článkov: 2213x

Autor blogu