Založ si blog

Archív: jún, 2010

S tebou a bez teba: Neveriaca..

nemôžem uveriť, že nechal si ma tu a samu.. modliť sa pôjdem do chrámu.. pokľaknem pred oltár, vyslovím prosbu nemo pred očami tvoja tvár, v duši tisíc vnemov.. stále v sebe cítim teba, hrejú ma tvoje dotyky, naučím sa o teba nebáť, prispôsobím svoje návyky.. a neprestanem čakať, snáď sa zase vrátiš.. potom sa v mojom náručí úplne celý stratíš..

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: Nechcela som sa prebudiť..

stalo sa presne to, čoho som sa bála.. ty odišiel si, sama som ostala.. nechcela som sa prebudiť, každá bunka môjho tela oznamovala mi, že už tu nie si.. nemôžem bez teba žiť, takého života sa desím.. vedela som, že sa to stane.. mala som ťa a už zase mám prázdne dlane.. hystériu potláčam, no snažím sa zmieriť s osudom.. chvíľu pôjde každý sám, aj keď lepšie je […]

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: Do objatia sa ti schúlim..

zaspal si.. unavený tým všetkým okolo nás a mnou.. prikrytý len hviezdnym svitom a čiernou tmou.. to tej tmy svietia moje naširoko otvorené oči. Zrazu mi do úsmevu skočí myšlienka nemilá.. hneď som sa do tvojho objatia schúlila.. vychutnávajúc si každý moment s tebou.. veď ktovie, či zajtra nebudeš mať už nad hlavou nebo… či zase neodídeš a ja čakať budem na […]

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: Ako milenci v cudzom byte..

a už je ráno, nedovolí snom pokračovať, núti ma myslieť, zvažovať slová.. no zase usmievam sa,

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: .. zhasni.. !!!

stále sa vraciam.. niekde tam..do zadu.. do dávnej minulosti.. priznám sa.. oberá ma to o dobrú náladu.. upadám do víru zlosti.. hnevám sa sama na seba.. bola som nemožná, viac povedať netreba.. dnes to už viem.. a úprimne.. mrzí ma.. bolo mi s tebou fajn.. bolo nám tak prima.. a zrazu už nie je.. len úplné ticho.. možno sa už smeješ.. isto si si zvykol.. len ja to ešte […]

Pokračovanie článku

Nad priepasťou..

chcem na svojom tele cítiť tvoje ruky.. neľakaj sa.. chcem to bez záruky, že sa tak stane aj nabudúce.. tie ruky sú tak horúce, až pália.. dotyky sa mi mália, chcem viac.. som nočnou oblohou, ty budeš mesiac, čo zdobí ju svojim svitom.. chcem byť nádhernou a ty musíš byť pritom, tej nádhery súčasťou.. obaja stojíme na území krytom.. nad priepasťou..

Pokračovanie článku
V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213402x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu