Založ si blog

keby si bol so mnou v posteli..

keby si bol so mnou v posteli,
počúval by si to..
ale nie si..
tak čítaj..)))

vlastne to má výhodu..
nemusíš sa na mňa pritom dívať..
na mňa strapatú,
so zlepenými očami..
a preťahujúcim sa telom..
s jemným poloúsmevom na perách,
túliacu sa k tebe..
Moje vlasy by ťa šteklili na tvári..
a moje ruky na tele..
a mohlo by sa stať,že by si vôbec nič nepočul..
a tak..radšej čítaj..)))))

pred nami je ďalší deň..
ďalší deň od seba..
a predsa spolu..
je to zvláštny život takto,
ale uteká..
a šialene..
a s ním aj všetko  to,čo mohlo byť
a nie je..

fakt by sme mohli za ten čas,
čo si mimo
byť spolu,
a veľa toho zažíť..
veľa krásneho,
ale je možnosť,že aj pravý opak..
že by sme sa navzájom obmedzovali
a to by viedlo k hádkam..
a k rozchodu..
a zase k osamelosti..

vyzerá to tak,
že som na osamelosť odsúdená..
že osamelosť je môj osud..

mnohokrát sa cítim osamelá..
aj keď ležíš pri mne v posteli..
sme obaja v inom svete..

ako keby sme boli človek..
ja duša..
ty telo..

ale jeden bez druhého stráca svoje opodstatnenie..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213435x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu