Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Ella a jej kariéra: Za mrežami..

Postúpila som.Ale so zmiešanými pocitmi som sa nechala zaviesť na svoje nové pôsobisko.Viac sklamaná,ako potešená. V hlave mi tepala myšlienka: „Tak Ella,to je tvoj koniec!“…Ale veď..čítajte..))) Policajný riaditeľ mal kanceláriu na 4. poschodí.Šlo sa tam výťahom,len ste museli na vrátnici zavolať niekomu povolanému,kto poznal kód.Bežní ľudia tam […]

Pokračovanie článku

A vy aké máte ťažkosti..?

Dnes si dovolím prerušiť seriál o mojej kariére v Policanom zbore.. Dnes som plná pocitov.. Teda, to som vždy.. Len dnes sú tie pocity také veľmi zvláštne.. Ľudské.. Pozitívne.. Som čerstvo prepustená pacientka. A z nemocnice som si priniesla okrem modrín na rukách a bruchu aj super pocit,že ešte nie je všetkým dňom koniec. Že sú ľudia, ktorým na tých druhých […]

Pokračovanie článku

Ella a jej kariéra – 2.časť

Čo vám budem hovoriť.Všetko bolo šité horúcou ihlou.A „bez rozumu“..konieckoncov,ako to hovoria všetky vtipy o polišoch..))Hotový cirkus.Veď..Čítajte..))) Behom troch dní som sa dovalila ako veľká voda na Políciu k podpisu Dohody o vykonaní práce,či ako sa tomu vtedy nadávalo.V snehobielej blúzičke a červenej minisukničke som sa necítila bohvieako,ale to bolo […]

Pokračovanie článku

Ella a jej kariéra.. – 1.časť

Mala som asi osemnásť,dlhé blond vlasy a plnú hlavu starostí bežnej osemnástky,keď ma „povolali“ na OV PZ.Aj to povolanie prebehlo netradične..Ale veď..Čítajte..)) Ráno..Asi ráno..Vonku už bolo jasno,keď ma zobudil zvonček.Bola som doma sama,dospávala som jednu super akcošku,tak jasná vec,že som nevedela,ktorá mláti.Nakoniec sa zapol aktivátor môjho mozočku a […]

Pokračovanie článku

znovuobjavené: Horúcou hlavou..

– „Ahoj..Prepáč,že meškám..Pracovné záležitosti..Dlho čakáš?“ – pýta sa udýchaná Marta a sadá si na stoličku vedľa. Mimovoľne si rukou odhŕňa vlasy za ucho. Ivana ju pozoruje..-Vyzerá byť taká spokojná,šťastná..Ale Ivana vie,že tiež to nemá s manželom vždy jednoduché. Lenže ona má na to iný pohľad. Kiež by som to vedela aj ja tak […]

Pokračovanie článku

Nech mi hlavu neroztrhne..

Ešte pred piatimi minútami som bola rozhodnutá tu napísať blog o svojich myšlienkach.. A nie prvý krát. Behom piatich minút ma prepadli myšlienky iné, a síce,že to aj tak nemá zmysel.. Ale keď už som zapla počítač, tak sa pokúsim povedať vám, čo trápi moju dušu.. Trápi ju veľa.. Ale úplne najviac ľudská nevraživosť.. Nevraživosť voči ľuďom.. bez […]

Pokračovanie článku

čo spôsobili denníky..

Istý portál mi predložil Daru Rolins.. A tak som si prečítala, pozrela jej fotografie a zamyslela sa.. Totiž Dara sa mi páči. Na každej fotografii je krásna, upravená, štíhla… Odhliadnuc od toho,že je aj úspešná a s tým súvisí aj finančné zabezpečenie. Idol mnohých mužov.. Neskôr som náhodne nalistovala aj ďalšie jej podobné.. Simonu Krainovú, Luciu […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213380x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu