Založ si blog

Že chýba spravodlivosť na súdoch?

Ja sa tomu ani nečudujem. Spravodlivosť chýba vo všeobecnosti..

Aj na takej základnej škole, napríklad..

Môj desaťročný syn nie je žiadne utiahnuté dieťa. Je to kreatívne levíča,ktoré svoju kreativitu rado predvádza. Taký triedny šašo. Asi to zdedil po mamine, pretože jeho mamina vie,čo také niečo obnáša.

Áno.. Možno to má zopár výhod v prostredí žiakov.. V prostredí neurotických učiteľov to ale výhody nemá žiadne. Ono, neurózy učiteľom nezazlievam. Byť učiteľkou, tak som na psychiatrii po piatich rokoch praxe (a možno som sa aj precenila v tomto odhade). Ale zase.. Určite by som nezotrvávala v práci,ktorá by mi neprinášala radosť. To sa zase natoľko poznám.. 🙂

Učiteľka môjho syna v práci trpí. Aspoň takým dojmom na mňa pôsobí. Momentálne má ešte aj zdravotné problémy, takže na nálade jej to isto iste nepridáva. Všetko to chápem..

A chápem aj to,že Michalovi pribúdajú poznámky v žiackej knižke geometrickým radom. Aj mne voľakedy pribúdali. Síce nie také bizarné,ako jemu, ale pribúdali.

Jediný rozdiel medzi mnou a mojím synom bol ten,že ja som bola vyznamenaná. Môj syn vyznamenaný nie je..

Pokazila ho doba. A jeho všímavosť. On vie,že kopec ľudí,čo sa neučili dobre, dnes podniká a má prachy. Viac mu vedieť vraj netreba. Nie je hlúpy, len sa spolieha na to,na čo sa spoliehala aj jeho mama.. 🙂

A tak jeho troječky spestrujú odkazy od pani učiteľky. Jeho mamina to chápe, otec menej. Otec je ten prísny muž, ktorý bude zakazovať dovtedy, kým sa nenaučí slušnosti. Mamina je tá mäkká žena, ktorá vie,aké to je byť plny temperamentu a nemôcť ho prejaviť..

Učiteľka je na konci so silami.. K  poznámkach o vyrušovaní sa pridružili aj poznámky iného typu.

Raz ma prekvapila poznámka, ktorú som dodnes nepochopila. Znela asi takto: „Žiak celú hodinu nič nerobil.“..

V prvom okamihu (zvyk z chatovania) som mala chuť odpísať otázku,že čo robila ona.. :)) Zdržala som sa. Začala som si predstavovať hodinu, kde žiak nič nerobí a učiteľka ho pozoruje. Aj keď.. Predstaviť si svojho syna ako NIČ nerobí bolo pre mna veľmi ťažké..

Včera to vyvrcholilo a ja som začala byť nabrúsená. Jasné,že prišiel s poznámkou. Už ma to ani neprekvapilo. Prekvapil ma skôr fakt, že pozbierala štyri žiacke knižky na udelenie poznámky. Napísala ju len do jednej.. Do žiackej môjho syna..
A znenie bolo zase o tom,že nič nerobil..

A ja sa pýtam.. Prečo nie do štyroch,ale len do jednej?.. Prečo dieťa na hodine nič nerobi? Vyrieši jeho pasivitu poznámka? Ako? To je problem sa opýtať žiaka, prečo nepracuje a pomôcť mu k tomu aby pracoval inak,ako poznámkou?

Viem.. nie som pedagogička.. Ale viem aj, prečo ňou nie som..

Lenže.. Mám deti dve.. Obaja chlapci chodia do školy. A byť to pri učiteľke druhého syna, tak celý problém s pasivitou žiaka by určite takto nekončil..

A prepáčte.. len som nabrúsená..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 212534x
Priemerná čítanosť článkov: 2214x

Autor blogu