Založ si blog

Archív: január, 2014

Mám strach. ..

Dolieha to na mňa.. Ten nečakaný strach, čo bude keď.. Tá nešťastná neistota.. Ten pocit, že som navyše.. Že ma nikto nechce tam, kde som teraz.. A že ma potrebujú tam, kde byť nemôžem.. Stále viac cítim, že moju prítomnosť by inde ocenili. Zároveň cítim, že ak by som nebola tam, kde ma dnes berú ako samozrejmosť, že by som chýbala.. Že by […]

Pokračovanie článku

Psychický teror na pracovisku. .

Ako som už písala.. Ocitla som sa na krátky čas v novom pracovnom prostredí i kolektíve.. Všetky staré zamestnankyne boli zo svojej práce frustrované a dávali to najavo aj svojmu okoliu.. Asi preto ťažšie znášali moje nadšenie a elán.. Po piatich mesiacoch nezamestnanosti celkom pochopiteľný. Celý čas som počúvala sťažnosti na to,ako nemá kto robiť. Vlastne opravujem. […]

Pokračovanie článku

Šokovaní rodičia. .

A ja medzi nimi.. Včera som bola pozvaná na mimoriadne rodičovské združenie môjho mladšieho syna – piataka. Už som tušila, že sa niečo deje, lebo pred časom mi syn predložil na podpis súhlas s testovaním triedy na nejakú sociometriu triedy.. Syn sa o tom bližšie nevybavoval. Je skrátka taký. Veľmi ma do tajov triedy a jej udalostí nezapája.. Až keď […]

Pokračovanie článku

Zdravý chorému neverí. . .

Alebo sa to pokojne mohlo volať aj „JA som doktor, JA som pán.. „ Priznám sa, nie som človek rozumný.. Minimálne čo sa môjho zdravia týka.. Fakt ho totálne zanedbávam, pokiaľ som zamestnaná. Možno trpím stihomamom, že sa bezomňa nič nezačne, ani neskončí.. A možno sa len snažím byť tam, kde ma potrebujú.. Podstatou ostáva, že svoje zdravie počas […]

Pokračovanie článku

Fenomén nevyplatených peňazí. .

Ďalšia pre mňa nepochopiteľná vec.. Hoci som len obyčajná žena zo severného východu našej krajiny.. Podľa tých z hlavného mesta, žena z „dzedziny“.. Napriek tomu neveriaci krútim hlavou nad tým, čo tento štát všetko dovolí.. A ešte aj nad tým, ako dokážu nad neprávom, napriek právnej moci vo svojich rukách, strkať hlavu do piesku.. Priznám sa, nie som […]

Pokračovanie článku

Keď amatéri vedú. .

Priznám sa, ani som netušila, že ešte niekedy budem blogovať. Ale stalo sa.. Vždy som svoj blog mala na ventiláciu svojich pretlakov.. A ten mám teraz väčší, než veľký.. Hnevám sa.. Hnevám sa na amaterizmus na najvyšších miestach.. A je jedno, či je to u zamestnávateľa, u ktorého pracujem, alebo na úrovni nášho mesta, VÚC, či štátu.. Ja sa strašne hnevám.. […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213450x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu