Založ si blog

Špinavé ústa. .

     Pri nedávnej príležitosti sme takto sedeli okolo stola a pochutnávali sme si na rôznych dobrotách z pultov Kauflandu. Všetkým veľmi chutilo aj keď to ochutnávali prvý krát. Pýtam sa ich: „Vy neochutnávate, keď môžte?“ Ostali nechápavo na mňa hľadieť, že ako môžu.. Môžu.. 

     Teraz pochopíte, že práve Kaufland bol mojím dočasným zamestnávateľom.. Práca si vyžadovala aj absolvovanie akéhosi školenia predaja. Poviem Vám, ak by to tak fungovalo, ako má, tak by sme už nikde inde nakupovať nešli. Teda ja určite nie. Lenže.. Predavačky, ktoré majú miesto isté, sa snažiť nemusia. Iba keby náhodou dostanu echo, že kontrola na ploche.. Ja som tam bola nová. A správala som sa k zákazníkom tak, ako by som privítala správanie sa predavačky k sebe čoby zákazníčke. Čiže u mňa nerozhodný zákazník dostal nielen dobrú radu, ale aj ochutnávku, keď s tým súhlasil.. 🙂

     Asi to tak bežné nebolo, keď to mojich priateľov tak veľmi prekvapilo a šokovalo. Dokonca že si nikdy ani nevšimli, žeby ponúkli niekomu inému. Pýtam sa ich: „Je ešte na pulte vystavený papier s textom Tu môžete ochutnať, čo nepoznáte? Ak áno, nie je čo riešiť.. 

     Odpovedať mi nevedeli.. 

 

     Po čase som sa dostala do Kauflandu aj ja sama. Aby vám to nebolo vtipné, v zime nejazdím.. A keďže je náš Kaufland kapánek od ruky, tak v zime mi väčšie nákupy robí švagor, keď je môj vodič mimo domu.. 🙂 Ale teraz bol doma, tak som šla s ním.. 

     Manžel namieril na pekáreň a ja na pulty.. Obzerám nátierky, hľadám nejakú, čo som ešte nechutnala a našla som.. No kým si ma všimla jedna z dvoch žien za pultom, chvíľku to trvalo. Bola nová, čiže ma nepoznala.. A ja rovno na drzovku k nej, že aká je tá lososová pomazánka? Ona mi na to, že dobrá.. 🙂 Vo mne vzkypela krv. Hovorím: „neviem sa rozhodnúť, či tuniakovú,alebo lososovú, lebo tuniakovú poznám ale lososovú nie.. “ A ona kývla plecom.. No predavačka roka! A tak nahodím nevinný výraz: „môžte mi dať tú lososovú ochutnať?“ Zatvárila sa neisto. Poobzerala sa okolo seba a následne mi na kovovú lyžičku nabrala z pomazánky. Doooosť neochotne ale nabrala. A ja prekvapená sa pýtam: „To už nemáte plastové vidličky?“ A ona mi jednoducho: „nemáme.“ No čo som mala robiť?  Lízla som si.. 🙂

 

     Nechcite vedieť, čo mám teraz v ústach. Sú tak boľavé, že keby som vám toto chcela porozprávať, tak nedám rady.. Ešte že to stačí napísať.. 

 

     Včera mi volala jedna známa, čo robí v Kauflande. Pýtam sa jej, že čo sa deje. Či si vedenie rozmyslelo s tou ochotou ponúkať ochutnávky, alebo len skrátka došli vidličky a keďže viem,ako to s objednávaním technického materiálu tam chodí, tak o mesiac zase budú. Dozvedela som sa preveľkú zaujímavosť. Vraj majú zakázané dávať ochutnávky, lebo výsledky inventúr sú šialené.. Domyslela som si, že asi to do plusu nepôjde.. 

     A so špinavými ústami som sa  zaškerila.. 🙂

 

 

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213426x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu