zakódované chute..

20. apríla 2010, missellie, Moje chute...

Je to so mnou zlé.

Natieram vianočku maslom a premýšľam nad ním.

Nad maslom..

Prečo práve toto?

Prečo obyčajné maslo, ktoré sa zle rozotiera?

Lebo výborné chutí.

Revolúcia ma zastihla ako 15ročnú.

Potom to prišlo.

Veľa veci sa zmenilo.

Aj výber masiel v obchode.

Mamina sa nechala zlákať.

Výhod bolo kopec..

Zdravšie, lahko rozotierateľné

a každý ho kupoval..

Čo na tom,

že chuť bola úplne iná?

A tak som sa maslu začala vyhýbať.

V tom čase som si zakódovala novú chuť..

Chlieb s džemom a studené mlieko..

Juj.. :))

Lenže.. Neskôr ma moja spomienka na

detstvo prepadla.

A ja som sa vzoprela.

A vyhlásila pátranie po tej skvelej

chuti masla..

Pátranie mi trošku trvalo.

Nikde pred revoluciou som sa nezaujímala,

čo to je za maslo..

Načo aj?

Bolo len jedno,

ak nerátam bylinkové..

A zrazu som na neho narazila..

A to v maminej kuchyni..

Moja mama sa ho chystala

spražiť do pirohov..

Lenže môj hlad ma donútil

natrieť si trošku z neho na rohlík..

A zrazu sa to stalo..

Našla som ju..

A odvtedy iné maslo ani nekupujem..

11 rokov vydatá,

mali sme malý pokus s Florou,

ale nevyšiel..

Pretože niet nad

Vianočku s obyčajným čerstvým maslom..

A kakaukom k tomu..

Len.. dnes nemam mlieko,

takže kakauko musím oželieť.. :((