Na nočnom stolíku..

5. mája 2010, missellie, na nočnom stolíku..

V tejto téme chcem pokračovať.. Pretože je to vďačná téma. Keďže som stratila chuť tráviť svoj čas vo virtuálnom svete, niečím ten svet trebalo nahradiť..

A nahradilo sa. Knihy ma sprevádzajú už od malička. A nikdy nesklamali. Nikdy nie tak veľmi,ako práve virtuálny svet. Viem.. Nedá sa to porovnávať.. Ale aj tak..

Čítam veľa.. Aj keď knihy,ktoré mám doma sú poväčšinou z knižnice. Nerada knihy vlastním. Neviem prečo, samu ma to prekvapuje.. Ale nerada.. Aj tie,čo som vlastnila som venovala knižnici.. :))

Rada chodievam do knižnice.. Prechádzam sa tam uličkami lemovanými policami kníh a čakám,kedy sa mi ktorá ponúkne.. Áno, knihy vyberám úplne inštinktívne, ba až pudovo.. Bez zmyslu..

Ale darí sa.. Niekedy ma kniha neupúta,ale vtedy sa nič nedeje. Knižnicu mám prakticky v susedstve a tak sa popri bežnom nákupe zastavím aj tam a vrátim to,čo som prečítala,alebo aj nedočítala.. ako teraz napríklad Baričáka.. 🙂

Ale o tom neskôr.. Tento článok má byť len akýmsi úvodníkom.. Aby ste vedeli, že články v tejto rubrike nebudú o sexe, pretože na mojom nočnom stolíku nemá vibrátor miesto.. :)))