Aby sme nekrmili..

7. mája 2010, missellie, Nezaradené

Nestačím sa čudovať..

SNS povie to,čo si všetci na Slovensku myslia akurát že nahlas. A celé Slovensko je z toho pohoršené.

Prvé,čo buchlo Slovákom do očí bolo to,že je to cigán.

Keby tam namiesto cigana sedel potetovaný Slovák, bolo by to v poriadku?

Ja by som ho tam posadila. Nejakého mladého blondína. Myslím,že podstata výroku by ostala.

A spokojní Slováci?.. To je predsa na nezaplatenie..

Ale.. ozaj si stačí len myslieť, či šuškať?

Alebo je potrebné určité veci pomenovať pravým menom a vyrieknuť nahlas?

Nie som rasistka. Ale zase.. Ani samaritánka nie..

Nemám rada utrpenie a biedu.

Ale zase.. Nadierna štedrosť zvlášť v čase,kedy niet z čoho byť štedrý..

To tiež nie je moja šálka kávy..

Neviem,ako ostatní…

Ale ja NECHCEM raz skončiť tak,ako Gréci..