S tebou a bez teba: Do objatia sa ti schúlim..

25. júna 2010, missellie, Nezaradené

zaspal si..

unavený tým všetkým okolo nás

a mnou..

prikrytý len hviezdnym svitom

a čiernou tmou..

to tej tmy svietia

moje naširoko otvorené oči.

Zrazu mi do úsmevu skočí

myšlienka nemilá..

hneď som sa do tvojho objatia schúlila..

vychutnávajúc si každý moment

s tebou..

veď ktovie,

či zajtra nebudeš mať už nad hlavou nebo…

či zase neodídeš

a ja čakať budem na návrat..

a ten príde..

potom mi povieš

„mám ťa rád..“

ja sa ti do náručia hodím,

zo seba obavy zhodím..

a tíško pošepnem..

„už ma tu nenechávaj,

nechcem byť bez Teba..

tak,

ako túlanie je Tvoja,

tak Ty si moja

potreba..

***

prečo len teraz na to myslím?

zajtra sa isto pôjdeme prejsť

jesenným lístim..

teraz sa pevne pritisnem k Tebe,

ty ovinieš ma rukami..

otvoríš oči..

všetko krásne je pred nami..