keby si bol so mnou v posteli..

30. decembra 2010, missellie, Nezaradené

keby si bol so mnou v posteli,
počúval by si to..
ale nie si..
tak čítaj..)))

vlastne to má výhodu..
nemusíš sa na mňa pritom dívať..
na mňa strapatú,
so zlepenými očami..
a preťahujúcim sa telom..
s jemným poloúsmevom na perách,
túliacu sa k tebe..
Moje vlasy by ťa šteklili na tvári..
a moje ruky na tele..
a mohlo by sa stať,že by si vôbec nič nepočul..
a tak..radšej čítaj..)))))

pred nami je ďalší deň..
ďalší deň od seba..
a predsa spolu..
je to zvláštny život takto,
ale uteká..
a šialene..
a s ním aj všetko  to,čo mohlo byť
a nie je..

fakt by sme mohli za ten čas,
čo si mimo
byť spolu,
a veľa toho zažíť..
veľa krásneho,
ale je možnosť,že aj pravý opak..
že by sme sa navzájom obmedzovali
a to by viedlo k hádkam..
a k rozchodu..
a zase k osamelosti..

vyzerá to tak,
že som na osamelosť odsúdená..
že osamelosť je môj osud..

mnohokrát sa cítim osamelá..
aj keď ležíš pri mne v posteli..
sme obaja v inom svete..

ako keby sme boli človek..
ja duša..
ty telo..

ale jeden bez druhého stráca svoje opodstatnenie..