Keď chcú, nech majú.. :)) – referendum

10. januára 2011, missellie, Nezaradené

Rozhodli sa tak, tak im tak treba..

A že o čom píšem?

O mojej najmladšej sestre Kataríne a jej priateľovi..

Chcú sa vziať.

A mňa poverili funkciou, ktorú som ja pomenovala

„pracovný starosta“.. 🙂

A keďže už vedia,že mi to občas aj „píše“,

tak chcú odomňa autorský text na svadobne oznámenia..

A preto som tu..

Pretože potrebujem vašu radu, váš názor..

Môže to tak byť?.. :))

Rozhodli sme sa spojiť naše cesty

a tak si dňa 18.6.2011 oblečieme šaty

ženícha a nevesty

a o 14.30 v St. Ľubovni pred oltárom

povieme si svoje ÁNO

a ďalej už budeme kráčať spolu…

A na pozvánečky toto:

A vás pozývame

kráčať s nami

k svadobnému stolu…

A teraz sa vyjadrite.. A môžte byť aj kritickí.. :))

Aj keď tu zo mňa urobili blogové monštrum,

nebojte sa.. nehryziem..

Ani na veterné mlyny nepremieňam.. :))))

Za vaše názory aj v mene mladých Ďakujem.. :))