Ešte že prišla mama… :))

4. júla 2011, missellie, Nezaradené

Bolo to zvláštne..

Vedela som,že sa to stalo, no nepamätala som si ako..

Dívala som sa na jeho stuhnutý chrbát a na to,ako sa vzdaľuje odomňa preč..

Vedela som,že sa veľa zmenilo, a vôbec nie k lepšiemu.

O to viac mi bolo zo seba mizerne..

Kráčala som za ním a nenávidela sa..

Utopená vo výčitkách svedomia..

Nastúpil do výťahu

a ja som sa vtesnala za ním..

Doslova..

Vo výťahu boli ľudia,

ktorí ma donútili natlačiť sa na neho.

Tesne..

Maximálne tesne…

Skusmo som sa mu dotkla ruky

neodvážiac sa na neho pozrieť..

S obavami očakávajúc jeho reakciu..

Zdalo sa,že nereaguje,

no napokon som pocítila jeho ruku na mojom chrbte..

Hladil ma..

Tak nežne a nenápadne,

že si nikto nemohol nič všimnúť..

Úľava bola nesmierna,

slzy na krajíčku..

Erotické napätie na maximum..

Takmer sa iskrilo..

Výťah zastal –

my sme stuhli..

Všetci vystúpili..

Ostali sme sami..

 

 

 

V tom zazvonil zvonček…

Mama prišla na kávu.. 🙂

 

 

PS: ja viem.. nič nezvyčajné.. obyčajný sen.. no pre mna nie je obyčajný.. pretože On bol niekto tak neočakavany, že ani vo sne by ma to nenapadlo.. Po štyroch rokoch sa mi odrazu – z ničoho nič objaví vo sne.. Ešte že prišla mama.. :)))))