Založ si blog

Archív: júl, 2010

S tebou a bez teba: Jesenná tieseň..

netuším, kde sa túlaš.. kade vedú tvoje kroky.. ani či budem čakať dni, mesiace, či roky.. viem len, že to neskutočne bolí.. ako ked nasypeš do otvorenej rany soli.. netuším, či sa vôbec ešte vrátiš, no jedno je isté, vonku je už jeseň, už opadá lístie a na mňa padá tieseň..

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: stále bez teba…

sklamanie nepozná hraníc, stále tu nie si a mne je nanič.. pri každých krokoch na chodníku čakám, že otvoria sa dvere, sklamanie má trpkú príchuť, slza sa do oka derie.. ruky ťa neobjímu, pery ostanú hladné.. duša sa neusmieva do hlbky ničoty padne. určite vieš, ako po Tebe túžim.. no niekedy si krutý, takí ste vy.. muži.. potom už len kytica ruží, prosba v očiach, […]

Pokračovanie článku

dobojované ???..

nad šálkou kávy kladiem si otázku, či ešte okúsim to šteklivé, podobajúce sa na lásku.. a či to vôbec má nejaký význam.. – odpovedať si neviem a pokojne sa priznám, že neviem s istotou, či o to ešte stojím.. – po urputnom boji bojovať sa bojím..

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: horúca krv mi plní žily..

stále tu nie si.. a zo mňa je len polovička.. reagujem na kroky čiesi už cítim teba, ako si ma hýčkaš.. predstavujem si tvoje pery, ich dotyk je taký skvelý.. ako strapec hrozna zrelý.. ukájaš ním túžby moje, odhrnieme preč závoje smútku a postrádania.. ostanú len skúmania.. preskúmam všetky zákutia tvojho tela.. prepáč, že som taká smelá.. neviem sa ťa nabažiť.. […]

Pokračovanie článku

S tebou a bez teba: Sama vo veľkej posteli..

prebúdzam sa sama vo veľkej posteli… usmievam sa pri spomienke na prvý krát.. bol si krásne nesmelý.. pýtal si sa ma očami „smiem?“.. a ja som ich sklopením odpovedala jasne „chcem!“.. Pochopil si, pohladil si ma perami a ja som v tú chvíľu chcela zamknúť bránu za nami, nech trvá to večne.. Nech objatia sú nekonečné, nech len dotyky nás hrejú. […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213800x
Priemerná čítanosť článkov: 2227x

Autor blogu