Založ si blog

Archív: január, 2011

nedeľná: už niet ničoho..

už niet ničoho.. ani slov niet.. a zdá sa, že ďalej stojí svet, že všetko ide ďalej.. niet ani citov, čo voľakedy sa prelievali vtedy dávno, keď sme sa ešte spolu smiali a i plakali sme spolu.. mali sme len smolu.. nebolo nám súdené a tak muselo prísť krátke: NIE.. a možno sa mýlim.. možno práve teraz v tejto chvíli niekde krútiš hlavou na znak nesúhlasu.. no pod […]

Pokračovanie článku

Keď chcú, nech majú.. :)) – referendum

Rozhodli sa tak, tak im tak treba.. A že o čom píšem? O mojej najmladšej sestre Kataríne a jej priateľovi.. Chcú sa vziať. A mňa poverili funkciou, ktorú som ja pomenovala „pracovný starosta“.. 🙂 A keďže už vedia,že mi to občas aj „píše“, tak chcú odomňa autorský text na svadobne oznámenia.. A preto som tu.. Pretože potrebujem vašu radu, váš […]

Pokračovanie článku

Pred očami mám..

Pred očami mám ako sedíš rozochvelá.. Obavy z tvojich očí vymazať som strašne chcela.. Pred očami mám ako sedíš tíško v prosbách za svoje deti nad modlitebnou knižkou.. Pred očami mám úľavu a úsmev tvojich pier, ked videla si ma vchádzať do vchodových dvier.. Ked spokojná konečne lahnúť si si smela.. istá si,že tvoja rodinka je celá…. Pred očami mam tvoju […]

Pokračovanie článku

Je takmer polnoc..

Je takmer polnoc a moje myšlienky roztúlané.. Zatváram oči, čakám, čo sa stane.. Pomaly mi dochádza, čo sa vlastne deje. Posteľ je veľká, a ty v nej nie si.. Nevadí.. Neupadnem do beznádeje.. Inde ťa mám. Slza je vodou, čo kriesi.. a Ty si súčasťou mňa.. A aj keď tu nie si, tak si tu.. Hlboko v sebe mám túžbu ukrytú.. S ňou zaspávam, s ňou sa budím.. možno to […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 218172x
Priemerná čítanosť článkov: 2273x

Autor blogu