Založ si blog

Archív: marec, 2011

Zamýšľam sa: Ja alebo deti?

Upokojím vás.. nejde konkrétne o mňa. Iba som sa z prebytku voľného času zapozerala na najnovšie serialy, ktoré ponúka česká televízia z vlastnej tvorby. Neviem prečo, fičím na seriáloch. A kým mi uvoľnia novú časť z niektorých sledovaných, tak sa kochám českými.. Včera mi tlak dvihol Cesty domu. Je jedno o čom to je. Kto pozerá vie, kto nepozerá, tak vedieť […]

Pokračovanie článku

skrížene slová

skrížene slová ostré sťa zbrane prišli tak náhle, tak nečakane… zabúdajúc pri tom na lásku, neschopní zmeniť nič ani slovo… ba ani hlásku…

Pokračovanie článku

čo ešte chce?…

Asi žije v inej dobe.. Asi nevníma,čo sa okolo deje.. Asi nechápe, že to nie je také jednoduché, ako bolo voľakedy dávno.. v 85tom napríklad.. Asi.. Pýtam sa ale prečo? Prečo je jeden človek tak náročny? Prečo mu nestačí čo má aj keď je to podľa neho málo? Je vari lepšie nemať nič? Som z toho zúfalá.. Ďakujem Bohu i osudu za každú maličkosť, ktorú mi nadelí.. […]

Pokračovanie článku

výkrik

Je pravdou, že ťa stále milujem.. a nikdy neprestanem milovať.. napriek tomu, čo sme si povedali.. napriek tomu, že nikdy o to nebudeš stáť.. je pravdou, že nezabúdam.. že stále žijem v spomienkach.. a aj keď to nie je nuda, občas mávam z toho strach..

Pokračovanie článku

po rokoch..

tak tu ma máš.. stojím tu obnažená.. no s hrdo vztýčenou hlavou.. ja.. porazená žena čo vzdala sa bez boja.. a rany čo uštedril si nikdy sa nezhoja no napriek všetkému.. stojím tu a moja viera, že si horší než zviera je nezlomná.. a nemôže to zmeniť nič.. ani ty.. ba ani ja..

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 218208x
Priemerná čítanosť článkov: 2273x

Autor blogu