Založ si blog

čo spôsobili denníky..

Istý portál mi predložil Daru Rolins.. A tak som si prečítala, pozrela jej fotografie a zamyslela sa.. Totiž Dara sa mi páči. Na každej fotografii je krásna, upravená, štíhla… Odhliadnuc od toho,že je aj úspešná a s tým súvisí aj finančné zabezpečenie. Idol mnohých mužov..

 

Neskôr som náhodne nalistovala aj ďalšie jej podobné.. Simonu Krainovú, Luciu Bílu, Ivetu Bartošovú v časoch keď bola za hviezdu..

 

Všetky boli krásne.. a bohaté.. A napriek tomu nešťastné.. Mužmi podvedené, pošpinené, ponížené..

 

A tak som sa zamyslela.. Čo zaistí človeku šťastie? A zaistí ho vôbec niečo? Som obyčajná žena v stredných rokoch. Áno.. už pripúšťam svoj stredný vek, dokonca pripúšťam,že prudko starnem.. Vidím to napríklad vo svojej nechuti k pokecu,či facebooku.. 🙂 Som obyčajná.. ničím výnimočná.. asi ani úspešná nie, aj keď.. akú takú prácu mám.. Finančné ohodnotenie tiež, ale za vodou zdaleka nie som.. 🙂

 

Mám rodinu.. Ako to mám uvedené inde – tri deti.. Dve vlastné a jedno svokrine.. 🙂 Snažím sa žiť obyčajný život.. Byť nápomocnou iným. A nemusieť sa hanbiť za svoju rodinu.. Snažím sa..

 

A teraz to príde.. Mám mať vieru,že som šťastná? Že ma môj muž miluje a nerobí mi za mojím chrbtom zle? A vôbec.. prečo by mal? Muž je predurčený byť lovcom samíc.. Loví ich pre ich srdce.. To si vyberie, rozdupe a beží ďalej.. Zanechávajúc samicu bez srdca aj to rozdupané bezcenné srdce.. Prečo? Lebo už je jeho.. A čo je jeho, to ho nebaví..

 

No ja mám šťastie.. Obrovské šťastie.. :)) Ja mám doma mimoňa.. :)) Častokrát som sa na to sťažovala.. No dnes som staršia.. A dnes Ďakujem.. :))

 

 

 

 

 

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Ján Herák

Bývalého poslanca Heráka obžalovali zo znásilnenia a sexuálneho zneužívania

23.04.2024 16:58

Ján Herák viackrát vo svojich vyjadreniach zdôraznil, že je nevinný.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213612x
Priemerná čítanosť článkov: 2225x

Autor blogu