Založ si blog

Človek mieni. .

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a povazovala za vybavene.. :)) den na to nam ale v praci oznamili, ze od pondelka bez negativneho testu sa nesmie nastupit.. Mna samozrejme cakala ranka.. Chcela nechcela, zacala som sa registrovat na vikend.. Nedarilo sa.. Asi 30 pokusov, operacia zlyhala.. Skusala som to, kym sa vsetky terminy na AS 1 nevycerpali.. Frustracia velka.. Ale co uz.. Odrazu mi pri cigaretke napadlo, ci to nebude mat suvis s tym zrusenym terminom..po troch pokusoch dovolat sa na koronalinku, kde najkratsi mal 25minut, najdlhsi asi 55 som sa dovolala a zistila, ze to suvis ma.. :)) operator zobral udaje a siel mi to zrusit.. Mala som cakat na linke. Spadla som z nej.. :)) Zavolala som opat, tentokrat slecna.. 🙂 vzala udaje a sla zrusit, ze mi pride oznamenie smskou.. Podakovala som a ukoncila hovor.. Po chvili mi vola divne cislo.. 🙂 Operator c. 1..ze som padla.. Hovorim, ze viem.. 🙂 Ze ma nespravne rodne cislo.. Tak sme okontrolovali.. Chalan bol ocividne uz vycerpany, ale po nejakych 10minutach na linke mi potvrdil zrusenie.. Po ukonceni hovoru prisla aj sms.. Uz som registrovana na AS2.. Ani som nevedela, ze aj tam sa da, ale poucili ma.. :)) Poviem vam.. Vycerpalo ma to.. :))))

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Prežila som XI. .

02.09.2020

Kapitolka jedenasta.. Dni letia ako sialene. Uz mi nic nechyba. Jedlo mi prinesu, kavicku mam.. Telefon horuci. Nestiham sa nudit. Telku pustam ako zvukovu kulisu. Moji susedia musia mat chaos.. V jeden den slager.. V druhy antena rock.. A tak.. :)) Na facebooku som aktivna. Diskutujem. Milujem diskutovat. Kedze ludi v skupine je dost, diskusie su siahodlhe. Vacsinou od veci a tak trpezlivo [...]

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213886x
Priemerná čítanosť článkov: 2228x

Autor blogu