Založ si blog

Prežila som XII. .

Kapitolka dvanasta
Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len jedna kocka v skupine mala byt asi kriminilastkou.. Odrazu zacali tukat spravy na messengeri.: „Voda? Preco voda? Nikdy nebola voda.. Co v tom je? Preco nam davaju odrazu vitaminy? To je divne.. Ja to pit rozhodne nebudem.. :))!“ Zneistila ma.. Uvarila som si radsej kavu, vodu som nechala bokom.. Po ranajkach a sprche si urobim pohodlie a zase cakam. A zase strach. Pevna sucast ludskeho bytia.. Cas si kratim s opatrovatelkami v skupine na facebooku. Iritujem ich.. Nie chtiac.. Ale moje pozitivne nastavenie vie nas.at vela ludi. Dakujem Bohu zan. Zato, ze dokazem na veci pozerat z viacerych stran. Aj za to, ze sa viem vzit do koze protistrany. Dokonca zato, ze podstupim cokolvek, kvoli inym ludom.. Viem.. Mnohokrat zneuzivane. Ale napriek tomu sa nevzdavam. Nespravodlivost a egocentrizmus ma irituje na maximum.. A verte mi, ze v tomto smere nepoznam ani pohlavie, ani postavenie, ani farbu pleti a ani pocty.. A tak sama proti tisickam opatrovateliek.. Trpezlivo vysvetlujem, ze statna karantena uz davno nieje tym, cim v pociatkoch v Gabcikove bola. Lenze opatrovatelky su jak rozzureni byci. A pozitivne slovo na stk maa tu najcervensiu cervenu..
A tak cas leti. Medzi casom tuka messenger.: „Uz prisli? Ja som hladna.. Ja by pofajcila.. Uz nech idu.. Prisli dve hasicske auta.. Dievcata.. Ja sa bojim.. Ja to vzdavam, idem fajcit..“ A podobne.. Cas leti.. Je cas obeda. Nervozita stupa, nikotin chyba.. Nikto nevie s istotou, ci sa moze, ci nie.. V krku mi vysycha.. Pomaly upijam z odlozenej vody z ranajok.. Pisem do mudrej skupiny post, ci sa smie fajcit.. Dostavam lakonicku odpoved, ze zalezi, ze co.. Este lakonickejsie odpovedam, ze kiez by bolo na vyber.. Rehocem sa nahlas.. A mimovolne zapalujem cigaretku. Vybrala som si..
Kamoska zo stvrteho poschodia to ma za sebou. Prve informacie nahanaju strach.. Vyter z pol hlavy.. Strasne neprijemne.. Este nas pouci, ze „vysňiakajte si nos“ znamena vysmrkat sa.. Ale ja by som pochopila.. Dofajcene, voda dopita, zaludok hladom zvijany..je zhruba pol jednej poobede. Stale cakam, aj ked na chodbe uz je culy ruch.. Zrazu zaklopanie na dvere a tam dvaja kozmonauti v komplet vyzbroji.. „na ziadneho frajera som tak tuzobne necakala, ako dbes na vas.. :)))“ Smeju sa spolu so mnou pripravujuc si test.. Este ma standardne pouci o vykaslani a vysniakani a ideme na to.. Vyter hlboky a dokladny.. Napina ma. Je to za mnou.. Chvalabohu.. Beru do ruk druhu sadu a ja zo strachom.. Teraz to horsie, co..? Su prekvapeni.. Ze odkial viem.. Smejem sa, ze technologie..:)) Este si vyberiem z ktorej dierky, lebo mam vybocenu prepazku. Hasic mi strci tycinku do nosa. Boli to. Cuknem hlavou a on mi pokojne.:“pani, ved to len zaciatok..“ Chyti ma za krk a vsunie tycinku fakt az do pol hlavy.. Po lici sa mi skotulala slza. Ale kym stihla z neho padnut, tycinku vytiahol. A bolo.. Osud specateny na malych kuskoch vaty. Nos bolel este 15 minut. Konecne si vychutnam cigaretku a robim si kavu. O chvilu priniesli obed. Je mi luto, ze to konci.. Zabyvala som sa. S nadejou volam na recepciu, ci je moznost, zeby som dokoncila 14dnovku u nich.. Smeju sa, ze skor nie, ale ze ked bude niekto pozitivny, tak sa dohodneme. Smejem sa s nimi. Hned po zlozeni telefonu zacinam pomaly balit.. Napriklad toaletne papiere.. Kazdy den som nasla na prahu rolku.. :))))
Pokracovanie nabuduce..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XI. .

02.09.2020

Kapitolka jedenasta.. Dni letia ako sialene. Uz mi nic nechyba. Jedlo mi prinesu, kavicku mam.. Telefon horuci. Nestiham sa nudit. Telku pustam ako zvukovu kulisu. Moji susedia musia mat chaos.. V jeden den slager.. V druhy antena rock.. A tak.. :)) Na facebooku som aktivna. Diskutujem. Milujem diskutovat. Kedze ludi v skupine je dost, diskusie su siahodlhe. Vacsinou od veci a tak trpezlivo [...]

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:05

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213891x
Priemerná čítanosť článkov: 2228x

Autor blogu