Založ si blog

Prežila som XIII. ..

Kapitolka trinasta
Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len tyzden a uz mi moj milaczik chyba.. Ktovie kolko este bude musiet.. Jana moje myslienky zaujme natolko, ze nemam cas sa trapit. Je skvela. Priama a otvorena. Ako ja. Bavime sa o vysledkoch testov. Kedy budu, akou formou vysledky a tak.. Ona je pragmaticka. Predtestovacie tlacivo si odfotila..emailova adresa sa neuvadzala, cize je presvedcena, ze vysledky smskou.. Ja by radsej papier do ruky. Vyrusia nas ranajky. Ranajkujeme kazda zvlast.. Po ranajkach si dam este dlhu sprchu vratane masaze.. Dievcata uz zistuju vysledky. Vraj o 14tej. Pomaly si balim veci, ale veelmi pomaly.. Slniecko svieti. Uzivam si ho sediac na parapete. Do hlavy sa opat vkrada strach. Co ma caka doma? Co asi? Je to este moj domov? Komu tam tak ludsky chybam? Chybam vobec niekomu? Viem, ze ano.. Len im momentalne nic nechyba.. A to je dobre.. Ale ako zvladnem karantenu doma? Koho budem otravovat s nakupmi..? Otazok kopec.. Na vsetke si snazim odpovedat.. Odrazu obed.. Ani neviem kedy a ako.. Snazim sa zjest. Zase nejde. Som sama na seba nahnevana. Urobim dalsi pokus. Dviha mi zaludok. Kaslem na to..
Po obede znovu sadam na slniecko. Zakazujem si mysliet. Vsetko nejako bude. Vsetko s Bozou pomocou zvladnem. Uz ked som tolko zvladla. Kto by si kedy pomyslel, ze cosi take bude. Ze sa zavru hranice, ze nebudem moct byt s milovanym. Ze si budem musiet nutene uzit pobyt na Orave. Aj ked je tam naozaj prekrasne. Raz sa tam urcite vratim.. Ako host.. Urcite..
Okolo 14tej ktosi klope.. Otvorim. Ciernovlasy anjel mi s usmevom oznamuje, hladajuc dlhsie v rukou popisanom zozname, ze som negativna a mozem ist domov. Este sa opyta, ci mam ako. Pytam sa na vysledky 410tky, ze ideme slolu. Negativ. Pre istotu sa pytam, ci je niekto pozitiv. Nie nikto. Odlahne mi. Rukou pisany zoznam nevyvolava vo mne doveru. Este dostanem pokyn, ze mam cakat instrukcie, ze budu volat postupne, aby neboli tlacenice na recepcii.. Tak cakam.. Zalievam kavu a pisem jane, ze je negativna.. Uprimne sa tesi.. Ja sidam este cigaretku, ked tu sprava od jany.. „Uz nosim veci do auta..“.. Cooooo…? Ved mame cakat na telefonat.. Nie.. Ona necaka.. Ona ide.. A ked chcem ist s nou, tak hned.. :)) vylievam kavu.. Oplachujem hrncek.. Jednym tahom ruky zhrnam vsetko zo stolikov a policiek do igelitiek.. Powerbanka, penazenka, telefon.. Pisem jane, ze mam to na viackrat.. Odpoveda, ze tiez ide.. Vyletim z hotela s tromi taskami, bez podprsenky a bezruska.. Pred hotelom vsetci oruskovani.. Sokuje ma to. V Polsku rusko povinne nebolo.. S janou sa nejako specialne nezoznamujeme. Uz sa pozname tak, ako keby sme roky spolu robili.. Do pol hodinky opustame hotel aj Oravu.. Bez vysledku testu na papieri.. Vraj pride mailom, alebo smskou.. Z ubytovacieho potvrdenia citam, ze maju zle telefonne cislo..
.

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Prežila som XI. .

02.09.2020

Kapitolka jedenasta.. Dni letia ako sialene. Uz mi nic nechyba. Jedlo mi prinesu, kavicku mam.. Telefon horuci. Nestiham sa nudit. Telku pustam ako zvukovu kulisu. Moji susedia musia mat chaos.. V jeden den slager.. V druhy antena rock.. A tak.. :)) Na facebooku som aktivna. Diskutujem. Milujem diskutovat. Kedze ludi v skupine je dost, diskusie su siahodlhe. Vacsinou od veci a tak trpezlivo [...]

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213905x
Priemerná čítanosť článkov: 2228x

Autor blogu