Založ si blog

Zdravý chorému neverí. . .

Alebo sa to pokojne mohlo volať aj „JA som doktor, JA som pán.. „

 

Priznám sa, nie som človek rozumný.. Minimálne čo sa môjho zdravia týka.. Fakt ho totálne zanedbávam, pokiaľ som zamestnaná. Možno trpím stihomamom, že sa bezomňa nič nezačne, ani neskončí.. A možno sa len snažím byť tam, kde ma potrebujú.. Podstatou ostáva, že svoje zdravie počas tých šiestich rokov zamestnanosti som značne zanedbávala. Aj napriek zopár varovným signálom, dokonca takým, že končili hospitalizáciou na pár dní.. Vždy to bol planý poplach, ale príznaky ukazovali na problémy so srdcom, dokonca embóliu.. 

Nikdy som z nemocnice neutekala na vlastnú žiadosť. V tomto som zase poslušný pacient. Ale akonáhle som mala ostať doma na PN, vždy som to zamietla a šla do práce. Zvlášť keď mi volal môj šéf do nemocnice celý netrpezlivý, kedy prídem do práce.. A vedel prečo.. 

 

Pri jednej takej hospitalizácii kvôli šialene bolesti na hrudníku (spôsobenej prekyslenosťou žalúdka po antibiotikách) mi v nemocnici urobili kompletnú sadu snímkov chrbtice. To ukázalo nález, ktorý som 4mesiace akosi neriešila. Časté migrény som zaháňala liekmi od bolesti a to mi pomáhalo aj na to ostatné.. 🙂 Až kým mi môj neurológ nezmenil liečbu migrény. Dal mi nové lieky, ktoré ich fakt na dlhú dobu poslali veľmi ďaleko. 

Oslobodená od utlmovákov som sa tešila z neboľavej hlavy. Kým nezačalo bolieť rameno. Brutálne.. Lenže zase som bola zamestnaná. Lekár neprichádzal do úvahy a tak som si opätovne nasadila utlmováky.. 

 

Hneď po ukončení mojej kariéry som navštívila lekára. Vysvetľujem jej situáciu a ona mi akože s pochopením prikyvuje.. Vypíše lístok k neurologovi, k reumatologovi, k ortopedovi a neviem, kde všade.. „S výsledkami sa vrátite.. “ – zaznela veta, ktorou ma vyprevádzala z ambulancie.. Zarazilo ma to.. „Pani doktorka.. A PNku ste nevypísali.. “ – podotkla som s obavami v hlase.. A neboli neoprávnené.. „Noo.. ved mi prineste výsledky a potom môžme niečo vypisovať !“ – zazneli jej tvrdé slova povýšeneckým ostrým tónom.. Vtedy sa mi otvorili oči.. Moja doktorka mi neverí.. !!!

 

U mojej pani lekárky, podotýkam, že dnes už bývalej, som mala kartu asi 13 rokov. Do vtedy ani jeden deň PN. Žijeme v malom meste. Myslím si, že toto musela vedieť, že nepatrím k ľuďom, ktorí zneužívajú práceneschopnosť. Moja pani lekárka vie, že odborníci, ku ktorým ma vyslala, neordinujú na počkanie,ale na objednávky.. A moja pani lekárka mi nebola schopná vypísať PN, lebo som bola v ochrannej dobe.. 

Čiže keby som bola zamestnaná, nemám šancu sa k lekárom na vyšetrenie dostať.. 

 

Vy by ste lekára nemenili? Ja okamžite.. Aj keď som loajálna. Ale ak mi raz niekto dvihne tlak a naruší nepatrným gestom vzťah, riešim.. A nekompromisne.. 

 

Celé to dopadlo zaujímavo.. Som na PN už štvrtý mesiac. Krčná chrbtica je tak dochrámaná, že ma zrejme čaká operácia. Najzaujímavejšie na tom je, že je to vraj staršieho dáta.. Áno.. v 98om som bola účastníčkou dopravnej nehody, pri ktorej mohlo dôjsť k vyrazeniu platničky a k posunu dvoch ďalších.. Ale že to za tých 16rokov nikto neodhalil, to mi tiež do hlavy nelezie.. 

 

 

 

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 212538x
Priemerná čítanosť článkov: 2214x

Autor blogu