Založ si blog

Prežila som XI. .

Kapitolka jedenasta..
Dni letia ako sialene. Uz mi nic nechyba. Jedlo mi prinesu, kavicku mam.. Telefon horuci. Nestiham sa nudit. Telku pustam ako zvukovu kulisu. Moji susedia musia mat chaos.. V jeden den slager.. V druhy antena rock.. A tak.. :)) Na facebooku som aktivna. Diskutujem. Milujem diskutovat. Kedze ludi v skupine je dost, diskusie su siahodlhe. Vacsinou od veci a tak trpezlivo vysvetlujem a ozrejmujem. Som v pohode. Vela sa rehocem. Ludi to provokuje. Sledujem, ze v dnesnej dobe k zavideniu aj pozitivne nastavenie staci. Nadavaju mi.. Na kazdy komentar odpovedam. Niekedy s usmevom, niekedy so smiechom.. Niekedy s rehotom. Vznikaju nove priatelstva. Vela sa stahuju do messengera. A tak si kratim cas komunikovanim. Nemozem sa stazovat na nic.. Strava je pre mna vyborna. Aj dost. Niekedy mam az vycitky, ked nezjem vsetko. Prvykrat za zivot zjem bryndzove pirohy z obchodu.. Dostala som ich s kyslou smotanou a slaninkou..kamosky na inych izbach tolko stastia nemali. Vtedy som to nechapala. Dnes uz ano.. Ale pobavila som sa na tom kralovsky.. Fakt mi nic nechyba.. Len milaczik… Fyzicky.. Viem, ze tak skoro sa neobjimeme.. Snazim sa na to nemysliet.. Volavame si casto.. Aj 5x za den.. Smejeme sa.. Zatial to staci.. Len do kedy..?
V nedelu poobede som zase vyrusena klopanim.. Anjel z recepcie s dotaznikmi k testovaniu. Prekvapena ho prijimam a zaroven sa pytam, ci tam nemozem dokoncit svoju 14dnovu karantenu, ze je mi u nich super.. Anjel prekvapena, zaskocena a s usmevom mi dava najavo, ze na taku otazku nema pripravenu odpoved.. Ale ze skor nie.. 🙂 Este mi zisti.. S usmevom dakujem. Necudujem sa, ze nevie.. Vsetci sa karanteny boja. Lebo ti, co ju poznaju len z dosluchu, ju vykresluju 1000x horsie, ako realita je.. Vypytam si pero a vypisujem dotaznik. Pri odovzdavani zistujem, aky je postup v pripade pozitivity. Zistujem, ze ma prelozia na inu izbu a 14 dni cakam na kontrolny test. V pripade, ze bude negativny sa robi dalsi den po 24och hodinach od vysledku. Ak sa negativita potvrdi, mozem domov.. O cosi mudrejsia pisem dievcatam do messengera. Vzapati ma napada spasonosna myslienka. Kocka z nasej skupiny je autom a ide do humenneho. Mimochodom sama na dvojizbovom apartmane s virivou vanou. K nej ma chceli na zaciatku dat.. Keby som nebojovala, tak isto karantenu neprezijem. Pricina smrti: zachvaty smiechu.. :)) No nic.. Dohadujem s Jankou cestu domov.. Nema problem mi aspon na polcestu pomoct..Som jej vdacna. Trepat sa autobusom z Niznej do Kubina, z Kubina do Ruzomberku, z Ruzomberku do Popradu a z Popradu domov sa mi vobec nechce.. Este potrebujem info, ci svagor, ktory ma vyzdvihne mojim autom v PP musi ist do karanteny. Najdem korona infolinku a informujem sa. Pani mi doveryhodna nepride. Hovori, ze ano.. Na tolko dni, kolko mne ostava.. Som zaskocena..
Znovu niekto klope.. Anjel s papiermi v ruke.. Tou lubozvucnou recou oravacky zistuje, ci by bol zaujem o autobus aspon do Ruzomberka. Ze ked nas bude dost, ze zariadia.. Hlasim sa do poctu.. Nikto predsa nema nikdy istotu.. Zatvaram dvere a ticho dakujem Bohu, ze na mna nezabuda..
Pokracovanie nabuduce..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 214009x
Priemerná čítanosť článkov: 2229x

Autor blogu