Založ si blog

Ella a jej kariéra.. – 1.časť

Mala som asi osemnásť,dlhé blond vlasy a plnú hlavu starostí bežnej osemnástky,keď ma „povolali“ na OV PZ.Aj to povolanie prebehlo netradične..Ale veď..Čítajte..))

Ráno..Asi ráno..Vonku už bolo jasno,keď ma zobudil zvonček.Bola som doma sama,dospávala som jednu super akcošku,tak jasná vec,že som nevedela,ktorá mláti.Nakoniec sa zapol aktivátor môjho mozočku a ja som si uvedomila,že to nie budík,lež zvonec pri vchodových dverách.V pyžamku a strapatá,s opuchnutými očami došuchtám sa k dverám a rozospato sa pýtam:
– „Kto je?“ 
– „Polícia“ – ozve sa spoza dverí mohutný hlas..Razom prebratá začínam tuho rozmýšľať.Ale veď včera sme furečku nenaložili..všetko si pamätám..O čo im môže ísť?..
– „Momentík“ – kričím v chvate – „Hneď to bude. Pohľadám kľúče.“ – nechávam čakať návštevu za dverami,tuho rozmýšľajúc,čo asi chcú. Rýchlo sa obliekam,rukami prehrabnem hrivu na hlave a hľadám kľúče.Zľahla sa po nich zem.Nevadí. Vyriešim…Vychádzam cez pivnicu,presuniem sa k vchodovým dverám,nepozorovaná si prehliadnem dvoch mužov v uniforme.Nevyzerajú nepríjemne.
– „Dobrý deň. Technický problém,neviem nájsť kľúče.Poďte prosím za mnou.“ – a cez pivničné priestory ich privádzam do upratanej kuchyne.Muži mlčky sadajú a dívajú sa na mňa.Asi aj vidia,že nie som celkom fit,ale..Nech..))
– „Prepáčte,potrebujem svoju dávku kávy,ponúknem aj vám? – pýtam sa s čajníkom v ruke.
– „Ja by som si aj dal..“ – hovorí ten s viacej železom na ramene..
– „Hneď to bude,zatiaľ mi hovorte,čo vás k nám privádza..“ – poviem ja a naučenými pohybmi chystám kávu.
– „Prichádzame z úradu práce.Potrebujeme nejaké sily na výpomoc.Tam nám dali zoznam absolventiek,tak sme prišli rovno za Vami.“ – Fasa!“ pomyslím si ja..A mám po leháre..Chvatne premýšľam,čo teraz.Na jednej strane..Polícia..Nemusí byť zle!..Ale na druhej strane..Čo diskotéky?Sloboda? A moja nová láska?..)))
– „A čo by som tam mala?“ – pýtam sa opatrne..
– „No..Bežne administratívne práce.Na vyšetrovačku..Zapisovať k výsluchom,a tak..“ – usmieva sa na mňa sám Okresný veliteľ,ako som sa medzičasom dozvedela..
– „Ok..Tak ja to teda vezmem..“ – neveriac vlastným ušiam vytresla som to zo seba.
– „Tak fajn! Tešíme sa na spoluprácu..“ – obaja sa usmievajú.
Potrasieme si rukami a osud Ellky je spečatený.Začína sa nádherné obdobie.Plné smiechu a zašívania. Veď..medzi zelenými..))))..No to som vtedy,pri tej rannej káve nemohla ešte ani tušiť.Skôr som mala maličké obavy.Či a ako  to zvládnem..Nie..Nie prácu,ale to ostatné..Diskotéky,a moju novú letnú lásku..))))

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 212425x
Priemerná čítanosť článkov: 2213x

Autor blogu