Založ si blog

Prežila som III. . . .

Kapitolka tretia..
Polsko je krajina zazrakov.. Ci verite, ci nie, mercedes o 14tej mal platnu stk.. :)) a to svagor mi na druhy den povedal, ze take auto by na SK ani do haly nepustili.. :)))) ale spat.. Balim veci, o 18tej vyrazame. Priatel predomnou po uisteni, ze cestu pozna. Verim mu.. Bezne chodievam cez Piwnicznu, ale ta je uzavreta.. Cize vyrazam do neznama sledujuc priatelov passat.. Po hodine stracam nervy.. Blikam mu, ze problem, zastavujeme na odpocivadle.. Priatel tazky pohodak, vystupuje z auta so spevom, ja vrcim.. 🙂 pytam sa ho, ci vie, kam ideme, pretoze mam silny dojem, ze sme uz 3x isli okolo rovnakeho kostola.. A on spoko ze hej.. Ze zabudol odbocit.. :)) zatinam paste, v duchu vsetkych svatych spominajuc hovorim.. Chces ma naucit cestu, zeby si uz nabuduce nemusel so mnou..? Jeho odpoved bola lakonickaa.. Ocziwyzda.. :))) (samozrejme).. Rozosmejem sa uz aj ja, lebo uz inak neviem.. Pred vyjazdom si nastavi navigaciu, ale kedze nerad pise, tak cielove mesto podiktuje do telefonu. Ja trubka ho nekontrolujem.. 🙂 vyrazame.. Na kruhacoch tratim nervy zase, lebo nepouziva smerovky pri zjazde.. 🙂 sledujem aj znacky a zrazu vidim, ze minul zase odbocku.. Ok.. Myslim si.. Mozno je nejaka trasa kratsia.. Sledujem ho.. Hudba z mobilu hra, lebo radio z neznamych pricin nechce a ja cestou rozmyslam, kde budem asi spat.. 🙂 ale ked z dalsieho kruhaca zideme tym istym zjazdom, ktorym sme vosli, preberam sa z letargie.. Na semaforoch mu blikam a naznacujem, nech zide na benzinku.. Pochopil.. Zaparkujeme, kym on vystupi, ja uz mam zapalenu cigu.. Nema rad, ked fajcim.. Ma to ako trest.. :)) hovorim mu snaziac sa ostat v pokoji, ze kde ma to vedie.. A on ze tak ho navigacia vedie. Vypytam si jeho telefon a s hrozou zistujem, ze si vobec nerozumeju.. S tlakom 300/200 mu nastavujem navigaciu na spravny ciel a zakazujem ist inak, ako navigacka diktuje.. Slubil mi to.. Z benzinky vyrazame.. Necaka ma, ale ja s hrozou zistujem, ze nemam dovrete dvere.. Chtiac nechtiac napravam chybu a s hrozou premyslam, kde ho najdem a ako.. :)) nastastie mal cervenuu.. Nasli sme sa.. A tak cesta pokracuje uz v pohode az kym nenarazime na dlhu kolonu kamionov.. Mina ich vo vedlajsom pruhu, ja za nim.. V polke cesty zastavi, ja tiez.. Odbocuje na polnu cestu. Stahujem okienko, ze co a on mi, ze to uz asi hranica.. 🙂 po dohode s kamionistom za mnou sa zaradzujem do kolony a pokracujem v ceste so slzami v ociach.. Vobec neviem, kedy sa zase uvidime.. A ani co ma cakaa.. Vidim len vzdalujuce sa cervene svetla jeho passata.. 🙁 je 22:00.. pokracovanie nabuduce… Slzy v ociach mam aj dnes..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213393x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu