Založ si blog

Prežila som IV. . .

Kapitolka stvrta..
Pomalou jazdou vraciam sa domov.. Vystrasena a dufajuca.. V hlave rozhovor samej zo sebou.. Jedno ja hovori, ze cele zle, druhe mu oponuje, ze nic sa nemoze pokaslat.. V takomto rozpolozeni prichadzam az k policajtovi, ktory ma neveriaco pyta doklady. Podavam mu doklad a zaparkujem auto na nim urcene miesto. Cakam.. Po chvilke sa vracia a kaze auto preparkovat na parkovisko mimo cesty a cakat. Pytam sa pre istotu, ci mozem vystupit z auta na cigu. Vyzera by v pohode a neparalyzovany situaciou. S usmevom v ociach mi dava suhlas a ja sa tak trosku upokojujem. Preparkujem auto, zapalim cigaretku, cakam. Vonku je chladno, ale stale ma hreje nadej, ze do hodky som v posteli. Sadam do auta a pisem status na fcb. Cas leti, nesledujem ho. Zrazu sa strhnem na zaklopanie na okno. Natahujem rusko, stahujem okno.. Policajt nejako zmenil auru. Zacinam sa bat. Podpisujem papiere, ktore mi v tme podava. Doverujem. Necitam. Podpisujem. Poruceno panu Bohu. Po poslednom podpise(asi 3tom) mi policajt s ucastou v hlase oznamuje, ze nema dobre spravy. Zariadenie v Niznej nad Oravou.. Neveriaco na neho vytriestam oci.. To je kde? Pytam sa.. Okres Tvrdosin, hovori. Na dve sekundy tratim vedomie. Policajt cosi hovori, ja nevnimam co.. Po chvili sa spamatavam. Pocujem cosi o 267km. Ze sa nemam bat. Ze pojdem za policajnym autom s majakmi.. Ze vsetko bude fajn. Ze nechape preco ma nedali do 20km vzdialeneho Svidnika. Ze.. Ze.. Ze.. Vsetko jedno. V hlave mi busi len cislo.. 267km!!! S utrapenym pohladom sa ho pytam, ako to zvladnut..? Je takmer 23tia hodina.. On ma chape.. On to neovplyvni, je mu to luto.. Vysvetlujem, ze som vodic na kratke trasy, ze uz aj tak mam najazdene viac, ako bezne. Ze to nezvladnem.. Ospravedlnujuco krci ramenami, informuje ma o tom, ze mam pockat na doprovod, ze pridu chlapci z Presova.. (asi 120km). Neveriaco krutim hlavou s prislubom, ze pockam. Policajt odchadza, ja si fajcenim kratim cakacku.. Asi 3x ma napadlo vydat sa cestou spat do Polska.. Mozno by som ich ukecala s autom na polskych znackach. V okamihu to zavrhujem. Dam to. Nie som sracka. Zvladnem. Medzicasom startujem auto. Teplota vonku klesa do minusovych hodnot. Hreje ma len adrenalin, co mi prudi v zilach a par diskusii na fcb ci messengeri. Spominajuc vsetkych svatych i tych druhych posielajuc na sefa. Rozhodnuta bojovat a hnat to az na sud. Kratko pred jednou prichadza policajne auto.. Dufajuc ze budu rovnako mili, ako ten z hranice odkladam telefon.. Neboli.. Ale o tom nabuduce..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213424x
Priemerná čítanosť článkov: 2223x

Autor blogu