Založ si blog

Prežila som X. ..

Kapitolka desiata..
Po sprche konecne padam do postele. V tichu hladim do stropu. Myslienky sa nechcu upokojit. Cas ukazuje kratko pred jednou. Zaspavat nema zmysel. O jednej je obed. Znovu beriem do ruk telefon a hladam v skupine status dievcat, co prisli na hotel v noci. Nachadzam. V komentari pozdravim a predstavim sa.. Debatka velmi rychlo nabrala rychly spad. Je nam veselo vsetko jedna krvna skupina. Navrhujem stiahnut sa do skupiny na messengeri, aby si o nas verejnost nemyslela, ze sme rozmaznane.. 🙂 Dievcata suhlasia.. Realizujem. Vymiename si svoje pribehy, zartujeme, smejeme sa.. Cas leti.. Niekto zaklope na dvere.. Zlaknem sa.. Po odisteni dveri kreslom, zistujem, ze na prahu mam obed.. S ocakavanim otvaram misku.. Kuraci perkelt s kolienkami. Mnam.. Odfotim a posielam kocenam do skupinky s prianim dobrej chuti. Mozno som im pokazila to prekvapenie pri otvarani, ale malo to svoj zmysel.. Obedujem. Zistujem, ze sa neda.. Nasilu natlacim do seba tri lyzicky.. Napina ma.. Asi zaludok stresom stiahnuty.. Urobim este jeden pokus.. Vzdavam to.. Nejde.. Zatvaram misku a odkladam na vesiakovu stenu. Je mi to luto, ale co uz.. Mam sialenu chut na kavu.. Zahanam ju kavovou Merci cokoladou. Po hodinke znovu ktosi klope. Komplikovane otvaram dvere a tam ciernovlasy anjel s usmevom na tvari. V natiahnutej ruke novucicka konvica. Tetelim sa blahom. Srdecne dakujem a rychlo sa lucim.. Staviam vodu na kavu, ani som ju nevyvarila. Nebol cas.. Oplachnutie musi stacit.. :)))
Pri kavicke citam, ze syn mi auto nestiahne. Jeho otec sa boji nakazy. Neprekvapuje ma to. Poznam ho. Upokojujem syna, ze si zariadim. Vzapati volam svagrovi s prosbou. Nema problem. Dakujem Bohu za to, ze ho mam.. O hodinku zase ktosi zaklope.. Navstevnost je vysoka.. Pomyslim si.. 🙂 usmievave kocky ponukaju kavicku a mineralku.. Podakujem, ze ja turkova.. 🙂 pustam si telku.. Sitcomy.. Dopijam kavu.. Laham do postele.. Vola milaczik.. Smejem sa.. Vsetko je v pohode.. Vsetko je fajn.. Po skonceni hovoru privieram oci.. S ulavou, ze uz sa nemusim bat.. Lenze prichadza strach novy.. Ako sa dostanem domov..? Co ma caka v praci..? Chvilku sa tym zaoberam, potom si to zakazem.. Vsetko nejako bude.. Len ked uz je teplo.. Doverujuc Bohu zaspavam..
Pokracovanie nabuduce..

Človek mieni. .

05.02.2021

Antigenove testovanie.. Nestastne.. Od novembra som ako pendler testovana dvakrat do mesiaca.. Aj teraz som planovala a registraciou si potvrdila termin na 3.2.. Lenze co cert nechcel, planovana cesta do zahranicia sa na vikend zrusila, teda rozumne bolo o par dni posunut aj test, aby vydrzal 14 dni co najdlhsie.. To nebol predsa problem.. Cez kontaktny formular som odoslala poziadavku, a [...]

Prežila som XIII. ..

05.09.2020

Kapitolka trinasta Den zacal, ako kazdy iny.. O piatej uz mi vonia kava na stole. Popijam ju s janou, ktora je v tej istej budove, no nesmieme sa stretnut. Pijeme ju cez messenger, popripade si volame. Jana je trosku nervoznejsia. Chapem ju. Po 5tich tyzdnoch ide domov.. Ja som na tom lepsie psychicky, lebo idem z domu.. Aj ked domov.. Aj ked.. Tazko povedat. Cela situacia je taziva. Este len [...]

Prežila som XII. .

03.09.2020

Kapitolka dvanasta Odrazu je den testovania. Ohlaseni su na 9:30 a my sa naivne domnievame, ze to tak aj bude. Ranajky nam prinesu o cosi skor, pretoze dve hodinky pred testom sa nemoze jest, ani praktikovat ustnu hygienu. Na ranajkach nas prekvapila jedna vec. Vzdy sme mali na pitie caj, alebo bielu kavu, alebo dzus.. Odrazu nejaka sladka voda.. Mne to, priznam sa, vobec neprislo divne. Len [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

missellie

Píšem, čo žijem.. A žijem, čo píšem..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 213773x
Priemerná čítanosť článkov: 2227x

Autor blogu